Fairbar er en non-profit café i Aarhus der af og til har diverse kulturelle arrangementer, og nu er der dælme strik (ja, og hækling) på programmet! (Tjek facebook-gruppen)
Der er strikkecafé hver den første søndag i måneden fra kl 13.00.
En rigtig god idé, synes jeg! Ses vi?
Vi mødes på en café i byen, deler erfaring og inspiration, drikker en kop kaffe, men frem for alt – hygger os og er kreative! Hvad enten du strikker, hækler, broderer, eller noget helt fjerde, er du velkommen, her handler det om at møde andre ligesindede kreative, blive inspireret og måske lære noget nyt!
Viser opslag med etiketten Anbefalinger. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Anbefalinger. Vis alle opslag
onsdag den 10. august 2011
torsdag den 5. maj 2011
Strikkelounge og næste møde
Sidste møde gik godt, der blev hygget, grinet, strikket, broderet og snakket og drukket kaffe - vi aftalte næste møde som bliver den 16. Maj hvilket er en mandag, så der bliver lidt veksling mellem ugedagene så det passer for alles øvrige planer.
Jeg håber vi ses!
Kender du Tøndering Strik?
www.toenderingstrik.dk
Jeg har fået nyhedsmail om et nyt tiltag: strikkelounge!
Første gang er 10/5 2011 19.00-21.00
Indhold:
Sidste nyt
Idéudveksling
Problemløsning/strikkehjælp
Anden gang er 7/6 2011 19.00-21.00
Indhold:
Siden sidst
Idéudveksling
Problemløsning/strikkehjælp
Annette Danielsen og Charlotte Tøndering medvirker og bidrager. Det koster 30 kr inkl. et let traktement.
Du kan tilmelde dig på strik@toendering.dk og der er plads til cirka 18 deltagere.
Hvad synes du? Kunne det have din interesse?
Charlotte Tøndering er min gamle strikkelærer, og det er pga. hende at jeg overhovedet begyndte at strikke og hækle. Jeg synes hun er alletiders!
Abonner på:
Opslag (Atom)